Doprava a platba

Informace o možnostech dopravy a platby

Doprava zboží je zajišťována Českou poštou nebo prostřednictvím Zásilkovny, může však být doručována i jiným dopravcem.

Při platbě převodem se může doba doručení prodloužit, objednávky jsou realizovány až po připsání peněz na náš účet. Pokud není platba připsána do týdne od vytvoření objednávky, vyhrazujeme si právo na její stornování.

Způsob dopravy si zákazník vždy  volí při objednávce. Veškeré zboží máme skladem ihned k odeslání a doručíme ve většině případů následující pracovní den, za předpokladu, že je objednávka přijata v pracovní den dopoledne. Dodací lhůta se u objednávek může lišit.

V případě jakéhokoliv problému (například nepředpokládaného zdržení objednávky nebo nedostatečného množství zboží ve skladu) zákazníka vždy informujeme na e-mail, který uvedl v objednávce. 

 

UPOZORNĚNÍ: Při přebírání zásilky vždy zkontrolujte, zda není poškozen přepravní obal zásilky. Každá naše zásilka je přelepena páskou. V případě poškozeného obalu nebo chybějící bezpečnostní pásky je nutné zásilku v přítomnosti přepravce rozbalit a důkladně zkontrolovat stav objednaného zboží. V případě poškození nebo ztráty zboží je nutné sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Po převzetí prosím otevřete zásilku a zkontrolujte, zda zboží není poškozeno. V tomto případě je nutné nejpozději následující pracovní den reklamovat poškozenou zásilku u dopravce. Pokud není tento postup dodržen, nelze garantovat, že se podaří poškozené nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají). Děkujeme za pochopení.